Spänd av förväntan

Vilket härligt uttryck det är. Spänd av förväntan.. inte spänd av stress eller oro.
Själv är jag spänd av förväntan på vad Erryperry ska säga i meddelandekonversationen
med mig och fia, för vi har kommit på den genialiska idén att hänga i parken en stund
innan sushin ikväll.

Uppsatsen är inlämnad. Jag känner mig tom och samtidigt fri.
Jag lämnade in den igår, deadline var idag 08.00.
Vaknade typ halv 5. Slumrade igen till kanske halv 6. Vred lite på mig, tröttnade
på det. Vid 7 sprang jag drygt en mil med Klara. Frukost med Pilen och Ami, sen
kursombudsmöte.

Nu ska jag ut en sväng. Solen lyser. Ska iallafall träffa Sofia, så får vi se om Erry hänger på.

Kram och sånt.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: