Rus

Dagen rusade.
Kom upp en halvtimma senare än jag ville men tog ändå en promenad
som var en halvtimma längre än vanligt. Uppsatsskrivande i Juridicums
källare, det kändes okej. Lunch i en vacker byggnad, Wrangelbiblioteket
med Erpan, Fia och Karran. En hel del peppande på helgen där!!
Lite mer uppsats, sen cykla hem, få sms om att jag förmodligen cyklat
förbi Anton, vi körde utomhusstyrketräning, varmt här i Sverige, gutt ju.
Sen något jag sett fram emot väldigt mycket. Let's Dance med Sofia
och godis. Cyklade hem i lagom sent, men så fastnade jag med pussel
i köket med Pilen och Carl, ajaj, så vart klockan ett. Ja det är helg, men
jag har rätt mycket planer... uppsats, badminton, loppis, tacos, eurovision.
Det blir skoj!!!!!!

Ska skriva mer om Grekland men inte ikväll. Sovtajm och så.

Sol, grus, skolväska m.m.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: