Onsdag mitt i maj

Jag hoppas att mina äventyr i Grekland som nu pågått i 6 dagar är roliga.
Jag skriver ju detta inlägg redan ett par dagar innan jag åkt. Jfr. inlägget
"fredag mitt i maj". Idag är sista heldagen. Men livet och roligheter fortsätter
ju när jag kommer hem. Ett par saker jag ser fram emot:

  • Spela badminton med Fia! Förhoppningsvis ska vi möta Erika och
    Jakob i en dubbel. Sjukt pepp!
  • Kolla på eurovision och äta tacos med Fia och Erika.
  • Ut och vandra en dag sista helgen i maj med antingen familjen eller
    Johanna, Harriet och Linnea, jag har råkat dubbelboka mig, så dumt.
  • Avsluta mitt uppsatsskrivande och få/ta sommarlov!!!
Jag tror jag kommer till Lund precis vid den här tiden imorgon, men tanken är
att jag ska glida in på kursombudsmötet som börjar 16 med akademisk kvart.
Från det ena till det andra. Jag skriver nog något på kvällen sen. Fast då "på riktigt".

Hej kram!



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: