Likadan

Idag såg jag ut på samma sätt som jag gjorde en kväll i ett halvmörkt
hotellrum på Kreta.

 
När jag gick mellan toan och min studieplats på jurrens källare i
förmiddags tänkte jag att jag ville lägga till "blomma i håret" på mina
kännetecken som än så länge är begränsat till svarta kläder.
Om jag t.ex. skulle bli en kändisjurre som Sillen kunde det ju vara bra
att ha lite signum. 1. Svarta kläder. 2. Blomma i håret.

Det finns en risk med att se fram emot något en hel dag, hajpen kan
bli större än själva upplevelsen, men så blev det verkligen inte ikväll.
Suchi med LLF och Emma var helbra!!! En skön promenad i regnet till
Emmas sovställe och sen lite mys på Pilens rum.

Godnatt.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: