Klappar

Hon som bloggar
Jag har insett att jag är mer flygrädd än jag tidigare velat erkänna.

Lördag 13.30 i HM-kön
I handen håller jag hårsnoddarna som både jag och frisören godkänner.
Ganska tunna (min), svarta (min) och utan någon metallbit på (frisören).
Så håller jag en svart-grå-randig tubkjol som jag upptäckte redan innan
Grekland. Jag ska ge den till mamma. Kanske faktiskt att det blir en
julklapp.

Steg två i tankegången
Kanske bäst att slå in den innan jag åker till USA och skriva mamma på
paketet så att hon fattar att den var till henne och inte bara något som
låg och skräpade i min garderob. Kanske bäst att göra så med alla mina
paket.

Som att flyget skulle krascha

- Hej!
- Hej... då kan du sätta in kortet...
- Okej...
- Sådär...kvittot stoppar jag i påsen.
- Okej, tack så mycket.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: