Inte långt kvar till sommaren

Härlig start på dagen med brunch på en solig innergård. Det var jag och Pilen.
Så fick vi finbesök från Linköping, Johannes. Hans bror var i Lund för att 
springa ultradistanslopp, 5 mil. Det var andra som sprang distansen 10 mil,
det vill jag också kunna göra!! Hur som helst, PB kom med på ett hörn med.
Pannkakor, smoothie, fruktsallad, fejoconinlindade dadlar, äggröra med mera.

Jag och Pilen tog en liten runda på min favoritloppis Esplanaden. Hittade en
kjol och så ett par jeansshorts. Pilen hävdade bestämt att jag skulle få snygg
rumpa i dom så det kändes ju spännande att köpa. 15 kr styck.

Påväg till juridicum köpte jag torkad ingefära och rökta mandlar, två favoriter.
Cirka 2 h plugg. Sopauppgifter (min städvecka på korridoren). Mat. Tennis
med Anton. Feting, det är varmt ute. Till och med vinden kändes varm.

Lördagskvällen avslutas med jobb. Det känns okej. Både mycket jobb och
skola på helgen känns okej eftersom jag ska vara ledig en hel vecka snart.
På torsdag åker mamma och jag till Kreta.

Beslut.
- Att maila och tacka nej till sommarkursen i vittnespsykologi
- Att lämna tillbaka de inte så våriga Ally McBeal-byxorna

Ord.
Ett par fina ord. Båda faktiskt på engelska.
- Awkward
- Crazy (fast det ska vara crazyyyh)


Här är en bild på en crazyyyh brunch, också från denna
veckan faktiskt, men
Valborg.






Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: