Tyck om mig ändå

Jo, då har jag inte längre toppbetyg rakt igenom. 7,5 h Folkrätt, BA.
Jag känner inte så mycket för när jag tänker tillbaka på tiden så
pluggade jag extremt lite, men jag kan inte heller säga att jag ångrar
det. Jag hade verkligen inte orken, så jag gjorde annat.
Så det känns inte så hemskt, hoppas ni tycker om mig ändå!
 

Nu ska jag snart på möte med kursombuden. Sen ska jag och kaka åka hem.
På mormors begravning. Jag tänker: vems? Igår när jag pratade med mamma
och vi konstaterade att det fortfarande är vinter i Småland och att jag därför
ska ta mina vinterskor, så sa hon också att jag får ta med några inneskor.
Jag kopplade inte, trodde hon menade typ tofflor, det verkade onödigt,
det finns ju i Möckhult. Hon tänkte på kyrkan. Jag kan inte fatta.

Jag har bestämt mig för att redan nu släpa med mig mitt midiklaviatur hem,
så att det inte blir för mycket när jag ska hem på påsklov om några dagar igen.
Jag tänkte ge musiken lite tid om jag får känsla. Jag tänker mig ganska mycket
datorljud. Hittade en gammal inspelning från 2010 som jag faktiskt lade upp
på min jättegamla myspace. En kort snutt på 1 minut. It was 2010. Själv gillar
jag bara sångpartiet.

Hej och sånt!




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: