Resväska

6 personer, inom loppet av några timmar, hjälpte mig att bära min resväska.
Det började ungefär 50 meter från stationen. Jag skulle byta bärarm för
midiklaviaturet. Då tippade resväskan och en okänd tjej var snabbt framme
och lyfte upp den. 20 meter senare möter jag Adam som frågar vart jag ska
och erbjuder bärhjälp, de 30 m som jag har kvar till stationen. På tåget var
det trångt. Jag var tvungen att gå genom flera vagnar för att komma till syrran,
min förra tränare bar väskan en bit. När vi klev av tåget i Kalmar så tog kaka
min väska. Sen fick vi skjuts till Berga av Alexander och promenerade till
mammas bil då tog Alexander väskan. Sista: från mammas bil till Möckhultshuset,
då tog mamma den.

Det var kul att träffa Alexander som varit i Etiopien. Det har märkts att han har
varit borta, så lite jag har behövt ladda min mobil!! Jag fick en fin svart sjal.

Här i Möckan har vi druckit te och ätit macka. Nu är klockan mycket.
Godnatt!



Kommentarer
a

:)

2013-04-29, 22:31:54

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: