om

Anna Hu pratade här om dagen om att hon inte hade landat.
Det handlade om just den dagen. Vi och Pilen cyklade till
Teaterträningen, andra gången vi var där (superkul).
Hur som helst så har jag funderat lite på det där med att landa.
Jag skulle vilja säga att jag har lite samma grej, fast längre tidsperiod.
Hjääälp.

Hur som helst, så vill jag säga något helt annat också. Jag har insett
att människor runt omkring mig är bra på att boosta mig.
Saker som värmt de senaste dagarna, som kanske just gjorde mig
väldigt glad, för att jag någon annan gång fått höra eller själv tänkt
motsatsen:
Två vänner hävdar bestämt att jag har väldigt vackra ögon.
Två vänner säger till mig att jag var väldigt bra på att spela en dryg
kvinna på parrådgivning.
En vän säger att hennes vän uppfattat mig som genomgod.
En vän säger att jag har en fin blus.

Vissa småsaker, andra större. Det måste inte vara helt sant, men
jag blir glad ändå.

Nu ska jag snart sova. Har äntligen bättrat mig! Nu för tiden
kommer jag upp halv 7/7 på mornarna. Gillar det.

Godnatt.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: