Namn

Feting vad jag blev trött nu. Det är ganska logiskt.
Sov inte länge natten till idag.

Igår var jag på Alexanders födelsedagskalas och sen
avslutades natten med promenad, jordglobssnurrande
och skidhämtande. Ja, det var super.

Det var förklaringen varför jag är så trött.

Hur som helst, idag har det snurrat en hel del i huvudet. Jag har varit
hemma med pappa. Men samtidigt varit på många andra håll i tankarna.
Här kommer ett (håll):
Jag har inget emot mitt namn I vanliga fall. Hur som helst, när ... sa det så
tänkte jag att det var så himla fint och det kändes så  tryggt. Om namngillande
har en kurva så sköt den i höjden helt plötsligt. Förmodligen bara för att det var
... som sa det.

Konstigt.




Kommentarer
syster

ANNIKA är ett himlans fint namn, det är så glatt och nästan hoppar fram lite, som när du springer på starka ben.

Svar: tack, eller vad man säger!
Annika

2013-04-03, 22:23:29

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: