Bortblåst

Jag tycker lite synd om PB som får höra på mitt gnäll. Han verkar ändå stå ut
och peppar mig. Ikväll fick jag thailändsk massage (eller fotsage som han också
kallade det) medan jag låg mattan på 19kvadratsrummet och suckade över all
fakta som jag tycker är väldigt intressant men inte lyckas memorera riktigt.
Flera papper utbredda på golvet med långa tidslinjer. Rättshistoria.

Åh stackars mig, tenta imorgon bla bla... Diciplinen är inte på plats heller,
körde backträning med en löpargrupp ikväll, när jag kom hem hade Nala
bokat tv:n för veckans brott, jag kunde inte motstå det.

Håll tummarna för mig imorgon.
VI har 20 frågor på ett bord, ska dra 1 fråga och diskutera den i en kvart
med en lärarare. Jag hoppas så att jag ska få prata om häxeriprocesserna!!
Har till och med bett Gud om lite tur när jag ska dra fråga. Men han kanske
inte är så stolt över just den grejen i och för sig, för de har ju sin grund i
kätteriprocesserna runt 1200-talet.

Snart sovdag, gosh!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: