Sånt och annat

Hjälp vad tiden flyger fram.
Det är mestadels roliga saker som står i min kalender,
men jag inser att jag verkligen kommer att få träna mig i att vara här och nu
den här sommaren för när jag tittar i kalendern känns det som att jag saknar
tillräckligt många heltomma dagar!

Idag påbörjade jag mitt lilla projekt som jag från början tänkte skulle bli klart
den här sommaren, men nu är jag osäker, vet inte om jag prioriterar det så högt,
kanske kan sprida ut det lite.. hur som helst, tanken är att jag ska springa alla
etapper på ostkustleden och idag sprang jag den första.

Hycklinge - Nynäs, 17 km.

Så härligt att springa på vandringsstigarna!!

Nu måste jag sova, har suttit ett par timmar med visumansökan och äntligen är jag klar.
Imorgon ska jag och Stina ut och paddla och tälta!

Igår var det kalas för min bror, 30 år, sen träffade jag tilda, så fint det var!!

Godnatt



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: