Risk

Så har mina 3,5 vecka i Lund dragit igång.
Jag kom igår, men det känns som att jag varit här mycket längre.

Idag bokade jag och Eberhard (han heter Johan i förnamn, men hans
efternamn är ju så roligt att säga) flyg till USA. Jag känner inte honom,
men det känns väldigt bra att vi ska resa tillsammans.

Jag har lyssnat ännu mer på Kalle Moraeus - Sol-o-fiol. Jag får så sjukt
goa vibbar av den. Risk för att bli tjatig nu men...
Det var den här bilfärden med Alexander på kustvägen som slingrade sig fram,
känslan av hur bilen susade fram och midsommarhelgen i kroppen, synen av
midsommarfirare på landet, att höra musiken... säkert så var luktsinnet aktiverat
också. Picnicen på Äleklinta med Pilen och Magnus och bilfärden med Alexander..
dom två hamnar högt upp på sommarens topplista!

Nu ska jag iväg och jobba veckans andra nattjourpass.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: