Efter afton

Midsommardagen inleddes med morgondopp tillsammans med Pilen och Mange.
Sedan frukost och lite badminton innan vi sa hejdå till Öland. I Kalmar mötte vi upp
Frida och hennes gäng + Alexander. Lunchade sedan åkte jag och Alexander hemåt.
Sjukt somrig känsla att åka på den gamla kustvägen med Kalle Moraeus i högtalarna
och se alla helgfirare ute på landet. Vi stannade till i Pataholm. Jag har aldrig varit där
förut, väldigt fint! Hamnade på någon sommarandakt, det var mysigt att sjunga
sommarpsalmer, sedan lite glass innan vi åkte hemåt. Mamma bjöd på mat, sedan
åkte jag och Al till hans mormor.

Jag har tyvärr inga kort från Pataholm. Jag jobbar nämligen lite på det där jag skrev
om innan; "När jag sover, sover jag. När jag vaknar, vaknar jag..."

Nu har jag väl typ packat klart, ska bara lägga ner det sista i resväskan.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: