Dagen

Vilken lång och härlig dag! Bonnie Raitt - I can't make you love me.

Morgonpromenad. Skola, källaren med Karolina. Opponeringsförberedelse. Gick sedan
ut på stan för att kolla efter present till min bror, han ska fylla 30 år, galet. Väl hemma åt
jag lunchen på innergården i solen. Joggade med Mange, Pilen och Anton. Ute bland
åkrarna, klockrent. Lagade mat med Peter. Sen spelade vi badminton med Kim-Jong
och Pilen. Åt glass. Jag tog en svalkande promenad genom parken. Hade först tänkt
avsluta kvällen så, men insåg att kvällarna här börjar ta slut. Jag ska jobba natt resten
av veckan typ. Så jag tog chansen, jag och PB kollade på Suits tillsammans, go serie!

den är ny
 
Nu somnar jag gott. Som sagt, vilken lång och härlig dag! Maria Mena - Fuck you.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: