Jonas

Jonas Gardell, vilken bra kille!!

För någon vecka sedan när jag zappade mellan radiokanalerna råkade
jag höra 30 sekunder av hans sommarprat. Tänkte: nej, inte han igen!
Hur många sommarprat ska han ha? (Detta är hans fjärde sommar,
men jag har själv inte lyssnat på något, så hur kunde jag tänka så?)

Men, så pratade Pilen om hans sommarprat igår på bröllopet. "Det handlar
om att våga göra saker ibland som man egentligen inte vågar, annars är man
en liten lort som Astrid Lindgren skrivit i Bröderna Lejonhjärta."

Igår kom vi hem halv 4 från böllopet (som jag måste skriva mer om senare).
Jag gick raka vägen till tandborsten, på med nattlinnet och så till sängen.

I morse vaknade jag halv 9. Laddade hem Jonas Gardells sommarprat och
gick ut på en promenad. Jag lyssnade 20 minuter sen var jag tvungen att ta
paus och ringa mamma för att fråga henne om hon har lyssnat på det.

Vi pratade på ett tag om att våga göra saker (med mera) innan vi la på och jag
lyssnade klart på sommarpratet.

 
Nu ska jag iväg och bada i Lomma efter att ha blivit övertalad av LG att följa
med honom, Pontus och Larsa, så jag hinner inte skriva mer.
I väntan på fler inlägg så tycker jag att du kan lyssna på JG:s sommarprat, klicka
på bilden för att ladda ner!


 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: