första femminutaren

Jag upplever yttre och inre livsexpriment.
Nu lite om det inre.

Jag har märkt att det snurrar sjukt mycket i mitt huvud, som att flacka
med blicken, fast i hjärnan då.
En idé jag kommit på är att jag skulle kunna köra fem minuters blundande/dag.
Men det får inte bli något som står på schemat, typ "och så ska jag hinna
med mina fem minuter också". Det är väl därför jag inte prövat det förrän
nu, jag har helt enkelt inte tagit mig tid förrän nu. Så passade jag på att
lägga två, ja vad det nu är, något jag fått av kaka någongång, under ögonen,
det var skönt. Men i huvudet snurrade det massor. Jag ger mig inte än iallafall.
 
 
Sjukt bra intro på denna låten: Håkan Hellström - Street Hustle.
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: