Det blir bra det

Okej, nu har jag jobbat 8.30-15.00. Idag fick jag ett sug i magen, saknade mamma.
Jag trodde hon hade gått på semester från och med idag, så jag föreslog att jag
skulle möta henne i P-vik och så skulle vi åka med fiskare-Görans båt till Runnö
och vara där tills på torsdag, sen ska jag jobba igen. Men, hennes semester hade
inte börjat. Så istället för att flänga iväg till Småland så är förutsättningarna och
planen för resten av dagen såhär:
Det är gråa moln ute, jag förkyldsnörvlar och fryser lite lite. Jag har Harry Potter 2
i hörlurarna (på engelska, såklart) och joggingkläderna på,  ska ut på en låångsam tur.
Sen vill jag bara vara inne, typ laga mat, kolla på Suits eller kanske film med tobbe om
han kommit tillbaka från Göteborg. Någonslags inomhusaktivitet iallafall.

På återskrivande.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: