utlovas

En årskrönika över 2012 utlovas härmed. De första dagarna av 2013 har
sprungit iväg, men det är klart att jag måste fortsätta med den traditionen.
Jag skriver om vad som hänt. Små och stora saker. Förväntningar på det
nya året. Det blir kul. Men det får bli efter den här måndagens planer.
Jag vaknade sent idag, ca 10, men det goa var att jag kom på något
positivt med det. Nästa måndag publiceras hemtentan klockan 12
och då skadar det ju inte om man har vridit lite på det eftersom mina
effektivaste timmar är precis när jag vaknat, och det kan vara bra att
vara pigg på kvällen om tiden kommer behövas.
Hur som helst, plugget går fortfarande trögt, tankaran skenar iväg åt
andra håll. Jag har sprungit, härligt! Om en stund ska jag iväg och ge
blod. Sen ska jag iallafall plugga med några andra, ska försöka vara som
en biltvättssvamp suga åt mig allt jag kan. Lära mig saker. Sen ska jag
hem och äta glass som pilen gjort i sin glassmaskin. Ja sen är planerna
slut, det är så jag ska skriva min årskrönika. På återskrivande!!

Annikapannika.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: