Stånk

Fredagskväll och inflyttningsmiddag hos Lisa. Det var fånigt, men jag var
nervös innan jag gick dit. Det var länge sen jag hade något att vara nervös
över. Lisas barndomsvänner, hennes syster som också bor där och så jag.
Väl där var det inge problem, super! Det blev kanske lite väl sent med
tanke på dagens planer.

Vilken lördagsmorgon. Nu har jag gått runt här hemma en stund och stånkat.
Den här trötta känslan i kroppen, det gör till och med lite ont, men jag gillar det.
Klockan 9 var jag i parken. Synd att ledaren inte var med idag, tempot för högt
för mig efter julledighet. I början körde dom 4.15 min/km...det sjönk iallafall ner
till runt 4.30 efter en stund. Men en mil blev det inte för mig, 8 km, sen nedjogg.
De andra sprang säkert 2 mil.

Ikväll ska jag bjuda Pilen, Anna Hu och Lisa på vegetarisk mat. Sen ska vi kolla
på film.

Duschen väntar!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: