Så vill jag ha det

Emily King - Georgia

Det har blivit många utkast på senaste tiden. Påbörjade inlägg. Men vart ska det leda?
Inte velat sudda, men inte heller publicera. Kanske kan de ändå sammanfattas så att
jag kan radera utkasten. Men det får bli senare för nu vill jag bara säga:

Att jag har haft en superbradag. Särskilt slutet av den. Jag var så nära på att vända hem
när jag cyklade fel och mina fingrar värkte för att de var så kalla. Men jag hade ju sagt att
jag skulle komma. Vi var 3 tappra löpare i -11 grader. Det var så värt när vi kom ut på landet
bland stall, hästar, och åkrar, en stjärnhimmel, kan inte leda till annat än ett lyckorus!!! Att sen
komma hem och bli bjuden på mat av Pilen. Där var också PB och Frida. Åh vad jag gillar dom.

Dagen hamnar på topp 3 detta året lätt.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: