Kropp gammal 18.00

Positive thinking - Mind, Body And Soul.

Det håller på att hända men jag vill inte acceptera.
Det håller på att hända men jag vill inte godta.
Det håller på att hända men jag vill inte anta.
Det håller på att hända men jag vill inte gå med på det.
Det håller på att hända men jag vill inte erkänna det.
Det håller på att hända men jag vill inte finna mig i det.
Det håller på att hända men jag vill inte foga mig.

Det är som att sparka ut i luften. Jag vill inte, men hur lite jag än
går med på att någon blir äldre, så blir hon det. Mormor.
Jag vet inte vad man gör. Jag vet inte vad man säger. Jag vet knappt
vad man tänker.

Jag och Kristina åker i alla fall hem imorgon och hälsar på.
 
Ps. Jag känner inte kropparna på bilden. ds.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: