Go sajt

Mycket trevlig lunch på GoVindas idag med Lisa!!!

Jag har upptäckt jogg.se. Nu fick jag sudda vad jag just skrivit, för jag skrev
att jag älskar sidan. Det är att ta i lite väl. Jag gillar den mycket!!! Det bästa,
för min del som är tävlingsmänniska, är att man kan klicka på "Medlemmar"
och då får man se Lundalöpare och hur mycket de har sprungit i januari på
en lista, där jag också finns med. Tanken på att inte hamna för långt ner
taggar mig. Annars har man sidan till att ladda upp sina löpturer m.m.

Jag har fått hålla i mig för att inte springa idag eftersom jag ska springa imorgon
med Magnus gamla löpargrupp. Jag gjorde ju ett gästbesök där innan jul och nu
är det alltså dags. Ett litet orosmoment är risken för att jag ska försova mig med
tanke på den senaste veckans sovvanor. Men jag ska sätta flera larm på mobilen.
Jag måste ha en del att bearbeta för de senaste mornarna har jag, trots att jag
sovit 8 h och vaknar av larmet, bara stängt av det och somnat om igen som en
tonåring.
 
Det verkar som att det faktiskt händer att jag dricker te framför spegeln
med nyckeln om halsen.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: