Ynkstyrka

Igår
Jag hade det jättebra. Det var klockrent igår.
Idag
Födelsedagssång för en kille på korridoren på morgonen, sen sprang jag 10 km.
Jag gillar känslan som infinner sig hemma efteråt, jag känner mig stark. Har försökt
plugga, inte helhjärtat. Sedan var det klädbytardag i sällis. Jag tog två vita tröjor
(inget svart?!). Hur som helst, nu känner jag för att vara lite ynklig, fast än jag har
det bra egentligen:

1. Jag vill ha ryggmassage, det är ömt till och med när jag trycker själv.
2. Jag vill nästan vara sjuk, ligga i sängen och kolla på Ally hela dagarna,
fast om jag hade blivit det hade jag inte velat vara det såklart.
3. Det är kallt i mitt rum, har nu tagit på mig raggsockorna som Pilen
gjort till mig, en varm stickad kofta och har filten, som mormor gjort,
över axlarna och så dricker jag varm mjölk (så himla gott!!)
4. Jag vill vara kär
5. Jag vill inte skriva tenta på onsdag

Det här gör jag nästintill dagligen: http://www.jigzone.com/puzzles/daily-jigsaw.
Varför? haha...



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: