kroppskänsla

Känner mig så soft. Det är låten som får mig i gött mood.
Emily King - Georgia. Det är ett sånt sug i den.

Jag har ingen känsla i kroppen av att det är tenta imorgon. Däremot har jag
en känsla av att jag kommer att ha träningsvärk. Sprang för första gången
med Anton ikväll, Manges kompis. Jag får la ta över nu när Mange flyttat.
Vi sprang till Nöbbelöv. Där var det fys med en löpargrupp 1 timma. Bra!!
Älskar att springa omkring, stanna till och göra övningar, springa i snön,
göra upphopp, armhävningar, jägarvila... och samtidigt kolla upp på stjärnhimlen.
Sen när jag och Anton sprang hem igen hade alla moln försvunnit.
Frisk luft, trötta ben, rätt plats!
 

Nu ska jag göra de goda fruktbollarna jag gjorde för bara några dagar sen,
de har redan tagit slut: nötter, dadlar, kakao, honung med mera. Så är det
veckans brott. Jag kan tänka mig fler tisdagar som denna, precis som fler
måndagar som den igår.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: