Kom igen Annika!

Jag lämnade discogolvet vid 12-tiden. Det var en rolig kväll minsann.
Husfest på larran. Korridorens tema var kriminella. Jag var inbrottstjuv
med kofoten i högsta hugg. Så skulle jag lägga mig, men kolla datorn
först. Där stod det sådär, "kom igen Annika" skrivet en stund innan jag
kom till datorn. Hur som helst så tänkte jag att flitte skulle vilja se mig i
rånarluvan. Klart han ville det. Jag var trött och en del spärrar var borta.
Det ballade ur med skratt och roliga miner, berättelser om oviktiga saker,
frågor kors och tvärs, och så hade 1,5 h gått.

Nu ska jag hur som helst sova.
Denna freeedagkväll. Jag som tänkt hela dagen att det är lördag.
Så skönt att jag har fel. Somnar med ett leende på läpparna.

Godnatt!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: