helgen plus två dagar till

Helgen som varit. Bra dokumentärfilm, Searching for Sugar man, rekommenderar
den! Vi tog långpromenad till Rosengård där jag aldrig varit förut, läst desto mer
om det i tidningarna och lite i Zlatanboken. Kallbadhuset, 07 grader i vattnet. Sushi.

Igår, måndag. Teaterträningen var jätterolig!!!! Vill göra det igen. Improvisation, lek
för vuxna. Det är roligt att gå in i en okänd värld, låtsas, hitta på. Fantasi är jag inte
dålig på. Däremot var det svårt ibland att hålla sig för skratt.

Idag, tisdag. Jag lyckades komma upp. Kvart över 6 sprang jag och Anton ut i mörkret.
När vi kom hem igen var det ljust och hade drygt 10 km i benen. Energikick. Kunde
behövas. Föreläsningar, historia. Jag gillar det egentligen, men jag har svårt för allt för
stora penseldrag. Att säga tre ord om ett århundrade och hur det var på den tiden,
intresset slocknar, jag saknar förankring i verkligheten. Det var gutt att gå igenom
föreläsningsanteckningar med Erika och Karolina efteråt iallafall. På kvällen gick jag
bredvid på ett nytt personlig assistent-jobb, eftersom jag inte behövde vara kvar så
länge hann jag med Anton på en kvällstur med. Jag brukar inte springa två gånger
på en dag, men det har hänt förut. Ikväll var det ju fullmåne och stjärnor, så då får
man passa på, ett lugnt pass 5 km!! Jag får köra vilodag imorgon. Kvällen avslutades
såklart med veckans brott. GW!!

Sova tidigt ikväll med! Nattinatt!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: