Energi

Mycket input gör mig glad.
Att mamma och kaka följde med till Lund ikväll och fick prata
med Pilen och PB. Att Anton frågar om vi ska ut och springa imorgon.
Att Lisa skriver hör av sig och säger att hon planerat att vi ska ses
på torsdag. Att Erika frågar om jag vill vara med henne och Karolina och prata
rättshistoria imorgon (tyvärr kunde jag inte det, men ändå, jag blir glad).
Att Alexander har ringt. Fick ringa upp själv.

Inom loppet av några timmar. Energin stiger av input. Jag kan behöva en
heldel energi för imorgon börjar en tuff vecka. Fullproppat med föreläsningar,
2 brevidgångar på jobb, rödakorset-utbildning på fredagkväll?! och sen
lördag morgon ett engelskatest som avgör om det blir USA i höst eller inte.

Vacker låt, lyssna på hela! Tania Kassis - Islamo-Christian AVE. Den inger hopp.
Sida vid sida.

Imorgon säger jag: Hej måndag!!!!
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: