Vinklar

Den här dagen.
Det finns så många olika vinklar att välja på så att jag ger upp.

Nämner bara lite kort

Idag hände något jag sett fram emot länge. Ungefär 2 veckor efter att jag
åkt till USA fick jag ett mail från mamma att hon träffat "grannen" i byn,
som har den lilla stugan utan electricitet.
Det visade sig att dom bodde i Charlottesville till vardags. Slumpen.
Idag, gick jag dit, ja gångavstånd, och fikade med Carmen och hennes
två döttrar. Så trevligt, det blir skoj att se dom i sommar.

Sen när jag kom till bibblan blev det inte mer pluggat. Istället flög tiden
iväg på skype med Alexander. Men det var det värt. Fina vän.

Det har blaskat hela dagen här. Halt!!

Imorgon ska jag vara kulturell och ägna mig åt en ny favvosyssla, konstmuseeum.
Ja, det är "reading days", men jag måste försöka ta vara på tiden på rätt sätt.

Nu blir det julkallis.





Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: