På resa

På resande fot har jag behövt ta lite beslut om framtiden (deadlines idag).
Fast jag sitter på Starbucks på Brussels Airport, smuttar på lite te och
funderar på vad jag egentligen håller på med...

Aja, nu hade beslutet kommit om kurserna, jag fick mina två första val
för vårterminen får jurrekurren:
- Sexualitet, samhällelig kontroll och straffrätt
- Environmental Law in an International Context

Jag bestämde mig på att köra för det och valde därmed bort alternativet
att läsa utanför fakulteten:
- Rättspsykologi
- Miljövetenskap, allmän inriktining

Hade helst tagit miljörätt och sen någon kurs utifrån men då blir det mer 
än 100 % under en tid, ska jag inte utsätta mig för, har andra planer...

naturskyddsföreningen t.ex. hej!



Kommentarer
k

SPÄNNANDE, vi har so much to talk about!

2013-12-22, 11:07:46

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: