Hej så kort

Idag hade jag sista lektionerna i "Abnormal Psych" och "Introduction to psychology",
tanken var att jag skulle insupa det allra sista, har verkligen gillat lektionerna.

But, in the afternoon I zoned out. Daydreaming about going by bike along
the west coast with my sister, San Diego - Los Angeles - San Fransico. Google.
Sen, försökte jag, vilket jag gjort så många gånger, hitta någon blogg att följa,
skriven av någon feminist, men jag har fortfarande inte hittat någon jag gillar. åh.

Hej så länge


Kommentarer
Amanda

Annika! Har du provat bloggen HanaPee? Om inte, kolla in den :) Kram Amanda!

Svar: Åh Amanda, tack för tipset! Faktiskt så snubblade jag över den för några veckor sedan, men senare glömde jag bort henne, jag ska lätt kolla igen!
kram!!
Annika

2013-12-09, 17:59:47

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: