Än så länge...

Det här är en ovan situation, nu känns det som att jag "borde" blogga,
men att jag inte hinner. Jag vill ju så gärna berätta om mitt äventyr...
men annars brukar det vara så att jag snarare får hålla tillbaka, inte
skriva allt för många inlägg typ.

Hur som helst, jag får ta tag i det, men det blir inte ikväll heller.
Ska på någon slags art performance ikväll som börjar typ 9.30 pm,
sen får jag se till att inte somna för sent, nu har min rumskompis
kommit, har bara hunnit säga hej typ, men sen imorgon ska jag
springa med en tjej som känner till lite småstigar här i krokarna,
07.30, det blir bra det!!!!!

Men som sagt, jag ska bättra mig!

Jag har en instagram (annikasiri), eftersom jag nyss
slutat med knapptelefon.
 

Kommentarer
Al

Låter stabilt :)
Kram, a

2013-08-24, 17:05:56

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: