Inte helt i sin ordning

Jag är taggad på uppsatsskrivande, jag gillar det. Problemet är
att jag fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om. Imorgon
måste jag komma på något! Gosh!

Igårkväll var jag och Anna Hu ute på äventyr. Idag har jag ätit goda
saker: daimbulle, keso, jordgubbar, macka med vällagrad ost.

Förresten lunchade jag med Kaka idag och sen var jag på mysig fika
hos Erika, Sofia var där med. Sen körde jag och Anton backträning.
Var opepp på det först, men det var så klart så värt när vi väl kom iväg.
Sankt Hans backar, utsikt från toppen med solnedgång, naturen alltså!

Väl hemma var jag i köket ett bra stund innan jag duschade.
Ikväll kom PB hem och nu känns allt som vanligt. Pilen och PB,
fy bubblan vad jag kommer sakna dom när jag är i Amerika!

Godnatt efter en god dag!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: