plan inte plan

Planerat:
Ser fram emot min lördag, men kom på mig själv med att tänka ut typ tusen saker
jag kunde göra. Slutade med att jag antecknade allt på mobilen på en av pauserna
i uppsatsskrivandet idag:
Pratat om brunch med Pilen, kolla cykelvägen till Skrylle inför majningen, plugga,
spela tennis, shoppa dom där vårkläderna, gå på esplanadenloppisen. Det är helt
omöjligt att göra allt detta. Hur som helst så träffade jag kaka lite senare och då
gillade hon idén om Skryllecykel, så det ska vi göra, kul med cykelutflykt!!

Inte planerat:
Tre saker som kom för sent...
1. Igår var jag en dålig dotter, jag glömde min mammas födelsedag, långsökt sätt
att få reda på det också: Läste igårkväll ett mail från Alexander där han berättade
om sin dag. Han hade jobbat och träffat mammas kompis som berättat att mamma
fyllde år. Eftersom klockan var för mycket kunde jag bara skicka ett sms. Gosh!!!
Får försöka gottgöra det i helgen när hon kommer hit.
2. I veckan mailade blodgivningscentralen att det var dags för mig att ge blod igen.
Jag som gillar det! Nu har ju min och Antons pakt gällande hälsa satt lite spår och
för att få vara blodgivare krävs en viss kroppsvikt. Om de hade mailat för en vecka
sen så hade det gått bra.
3. Ikväll fick jag ett telefonsamtal om att jobba imorgon. Det kändes fel att avböja
6 h jobb för 20 min handledning, så imorgon måste jag försöka få tag på handledaren
och förklara mig. Känns inte bra.

Håkan Hellström - Street Hustle.
Håkan Hellström - Du kan gå din egen väg. Han stammar och gutt är det.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: