Ovanliga inslag

Imorse vaknade jag till av två sms. Jag fick känslan av att jag kanske
kan kalla mig löpare. Det ena inleddes med "löpprinsessan" och det
andra innehöll en fråga om jag ville följa med ut och springa.

Jag valde dock att börja dagen med en morgonpromenad. Våren är
tillbaka efter gårdagens snöyrande, skönt. Våren luktar så himla gott
har jag insett. Jag undrar vad det är som luktar egentligen.
När jag kom hem åt jag frukost. I tidningen läste jag om ett seminarium
med miljöminister Lena Ek (C). Jag hoppade uppsatsskrivandet och
gick på seminariumet istället. Det var väldigt intressant att höra om
Sveriges miljöinriktning. Min axel och klänning kom med i tidningen
också...allra, allra längst till vänster:

Om du klickar på bilden så kommer du till artikeln.

Sen stack jag och Anton till gymmet. Konstig grej med gym, jag vet inte
när jag var på ett gym senast...man får ju inte frisk luft. Men det är ju lite
kul med omväxling. Jag lär få träningsvärk.

Förresten, igår började jag och Anton en pakt, "pakten", träning och mat,
mer ordning på den saken fram till 1 juni. Bryter man pakten en dag så
måste man betala 100 kr till Läkare utan gränser.

Förresten nr 2. Ovanligt lite fokus på att rättshistorieresultatet skulle komma
idag, jag hade glömt det, kom på det på kvällen. Hur som helst, det gick
vägen. Väldans roligt.

Ska sova tidigt ikväll. Godnatt!!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: