Match

Om gårdagen var en match så vann jag den med ett par mål!!!

- Sjukgymnasten gav positiva besked om knäna. Om det inte gör ont dagen
efter lite längre distanser är det bara att köra på. 1-0.
- Enligt cykelreparatören Claes kunde vara två fel. Det ena skulle kosta 200 kr,
det andra 900 kr. Senare på eftermiddagen drogs endast 120 kr på kortet. 2-0.
- Eftersom jag höll i utvärderingen med halva klassen själv så erbjöd sig Josefin
att ta andra halvan själv imorgon. Skönt. 3-0.
- Gymmade. Visserligen var jag lite slapp (trist att köra själv) men det kändes
ändå väldans bra efteråt. Särskilt när PB sen sitter i köket och klämmer lite på
mina armmuskler haha. Inga poäng här dock.
- Reducering under natten när jag inte sov så mycket på jobbet. Klockan fem
på morgonen insåg jag att jag kunde ta en soffkudde istället för den alldeles för
tjocka som jag hade (eller struntade i att använda, körde helt utan). Fanns dock
fler anledningar än kudden. Ok, 3-1. Men:
- Det visade sig att Pilen tyckte det var en tröst när jag berättade om min natt
efter att hon berättat hur dåligt hon sovit. Då kändes det helt plötsligt som 
något bra att jag sovit dåligt, det kom ju till nytta. värt två poäng. 5-1.


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: