Lördagsväntan

Före.

19-kvadratersrummet. Jag väntar på mamma som är i Lund på IM-möte.
- Let's Dance. Missade det igår.
- Presenter. Plus presentpapper/böcker. Till mamma.
- Mobiltelefon. Ville att Al skulle ringa men han verkar göra något annat.


Efter.
 
Idag har jag tagit en runda på loppisen, köpt svarta Ally-byxor på MQ,
öppet köp, inte hundra om jag ska behålla än. Sen cyklade jag och Kaka
till Skrylle, en av de närmaste skogarna, 13 km, åh Skåne alltså! haha...aja
... det var härligt! Vi tog en promenad där och fikade. Kaka, superkvinnan,
cyklade från Malmö och hem med. Gosh.


 
 

Kommentarer
syster

Fantastiskt fina paket! Tack för igår.
Och idag när jag skulle gå på ett träningspass var det inställt och det enda som fanns var: spinning! håhå.

Svar: Du gick väl inte på det passet? hahaFörresten, min mil på fixicykeln satte spår, det gjorde riktigt ont att sitta på sadeln idag. Hur känns det då inte för dig tänkte jag...
Annika

2013-04-28, 12:28:47

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: