Läsa tankar

Som att pilen läst mina tankar.

Jag har vilat från löpningen i 3 dagar nu. Idag var min plan lång lågpulslöpning
typ klockan halv 5.

Under den tyvärr ganska dåliga föreläsningen om teori och metod kom sms:
"Du har inte lust på en springtur i em runt 16.30? Känner för att bli puchad!"

Härligt!

Inte lika härliga är de tre snorkiga killar som sitter bakom mig här på Juridicum
och pratar massa strunt. De klagar på plugget, svär otroligt mycket och pratar
om hur de ska kunna få bostadsbidrag. Dölja kapital genom att föra över till
föräldrarna, 1500 kr i månaden, sooft.. bla bla...
Det enda fina som har sagt den senaste timmen är när en av dom framförde
åsikten att uttrycket "han fattas mig" är fint. Det kan jag hålla med om. Men
annars är jag rätt sur på dom. Det går inte att läsa!! Inte att skriva!!

 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: