Fredageftermiddag

Oj, blev visst långlunch med Lisa idag, mellan 10.15-14.00.
Vi prövade ett nytt ställe "Hemma hos Greken". Det var hemma
kan man säga, han lagade inte grekisk mat utan det han kände
för verkar det som, vi åt spagetti och köttfärssås.

Igår och idag kan sammanfattas som en dag där en del framtidsplaner
spikades vilket känns väldigt skönt.
- Jag har bestämt mig för att sommarjobba i Lund, administratörerna
är så fina och ordnar ett schema som jag önskar. Kan inte förstå, såå Bra!
- Jag och mamma bokade vår vandringsresa i maj. Så visade det sig att
mamma bjöd på kalaset också.Planen är att chartra till Kreta. Flyg och hotell,
slussas dit, så kan vi lägga krut på att hitta lämpliga vandringsturer istället. 
Kan inte förstå, såå Bra!!

Ser fram emot ikväll, insett att det är Let´s Dance mitt i alltihopa också, men
det jag främst tänkte på var att jag ska köra intervallträning med Anton,
friluftskommittémöte med Emma om majning och sen spelkväll med Mange
m.fl, som kommer till Lund. Kul.

Nu ska jag fortsätta någon timma till iallafall här nere i juridicums källare.
Över och ut!
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: