fler förresten

Som en fortsättning på gårdagens inlägg:

Förresten nr. 3.
Jag insåg när jag frågade Pilen om hon skulle springa Lundaloppet att jag
själv inte kommer kunna göra det?! Jag och mamma har ju planerat att göra
vår vårresa då. Säg inte detta till någon, men jag blev inte äns besviken.
Känner mig ändå inte i form. Visst har jag snittat 3 mil/veckan sen januari, men
jag har lunkat mig igenom det, inte förbättrat konditionen och mitt bmi är inte
som det var förra året heller. Så det känns faktiskt lite skönt att inte få det på
pränt att jag var bättre förra året. Nu kan jag jobba på fram till sommaren och
kanske springa något annat lopp eller så skiter jag helt enkelt i det och bara
lunkar på för skojs skull. Wiiii....

Känner mig duktig. Har just kört med tandtråd och flux flourskölj. Gjorde det
igårkväll med. Jä.

Förresten nr 4. Igår tappade jag hörlurarna i korridorsgolvet, de gick sönder.
Tur att det inte var några värdefulla. Hur som helst måste jag skaffa nya.
Så att man kan få goa musikupplevelser på promenader, som radion igår morse,
peppet: Katy Perry, Snoop Dogg - California Gurls.
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: