En i taget

Kvällens promenad innehöll en del uppsamlande av tankar.
Laddar för en ny, intensiv vecka, men jag tänkte: en dag i taget.
Rabblade i huvudet vad som skulle hända, hoppas inte jag glömt något:

Målet är att vara på juridicum när de öppnar. Skriva på uppsatsen.
Låna böcker på stadsbiblioteket om Kreta. Sjukgymnasttid 11.00.
Lunch. Föreläsning och utvärdering med klassen om senaste kursen.
Gym? Skriva lite till? Lämna in cykeln hos "Claes cykel". Jobba/sova natt,
börjar 20.00.

Imorgon hoppas jag att radion spelar Robin Stjernberg - You på min
morgonpromenad.

Lista på blandade saker jag tycker om
1. Att skratta
2. Massage
3. Laga mat
4. Bibliotek
 
Nu ska jag äta kvällsmat, kolla ett avsnitt Ally McBeal och sen sova.
Godnatt.

ps. en dag i taget, ja visst. men jag ser ändå redan nu fram emot nästa
helg, ska laga mat med Pilen, PB och Lisa på fredag och på lördag
kommer Alexander. ds.



Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: