vilken dag det blev

Gött med löpartightsen på hela dagen, såg ingen anledning att ta
något annat. Tidig frukost så jag kunde vara i läsesalen 7.30.
Halveffektivt, men jag gjorde mitt bästa.
Vid 15 cyklade jag och Pilen till simhallen, jag hade glömt bikinin,
men det var snabbt åtgärdat. Vi simmade 1 km, underbart!
Hem, och så bjöd hon på världens godast mat, hemodlat från
hennes stuga på Öland: spenat, rödbetor, morötter, blomkol.
Och till detta: qinoa, vitlökssås och få favvon halloumiost. Gah...
Jag kände mig knappt förtjänt av det, det var kalasmiddag...
borde fyllt år.
Hur som helst, sen blev det bandyträning. Den var också go!!!

Nu har jag duschat och ska äta lite kvällsmat.
Tänk om alla var som denna.

Sov sött!!
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: