tacos, spring, morötter, kalas

Igår var vi ungefär 20 stycken från bandylaget som åt tacos hos Andy.
Sen skulle vi ha kollat på film, men tiden pratades bort istället.
Det var väldigt trevligt. Cykelturen hem innefattade en dusch, rätt trevligt
det med faktiskt. Jag har väldigt svårt att störa mig på regn, särskilt när
jag är på väg hem.

Idag sprang jag 12 km, jag hade tänkt springa längre som en grej för att
idag är det Lidingöloppet, och därmed 1 år kvar till nästa. Men jag hann
inte det för vid 11 skulle jag träffa Lisa. Skördefest i stadsparken,
men naturskyddsföreningens morotsprovning var inställd haha, han som
hade hand om det hade blivit sjuk. Hur som helst, väldigt roligt att träffa
Lisa igen. Vi strosade omkring en del i Lund, fick morötter på en morotsmob,
så gjorde vi morotssoppa hemma hos mig.
 

Nu kommer snart Erika så ska vi cykla till Karolina som ska ha kalas. Gillar
det ordet. Kalas, det låter så gulligt. Det är nog inte det hon kallar det,
men jag gillar att säga det, kalas, kalas, kalas.

Och tänka sig, imorgon kommer Alexander på besök. Kul.

Ha en fin lördagskväll.
annikapannika
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: