när det

Det spritter i kroppen. Jag har just kommit hem från backträning i
Sankt Hans backar. Har upptäckt att det finns möjlighet att springa
med en löpargrupp i Lund med! Klockrent! Fast frågan hur mycket
jag kommer att kunna göra det med tanke på innebandyn, vi får
la se.

Så är jag nöjd för att jag gjort bra val inför lördag. Det fanns så många
alternativ. Jag ska skippa seriepremiären, istället ska jag träffa Lisa (som
läste Österrikekursen). Vi ska gå på morotsprovning på stan
(Naturskyddsföreningen haha) och sen laga lunch. På kvällen ska jag till
Karolina på lite födelsedagsfirande och så ska vi se teatern "Prins Charles
känsla" på svt. Jag har sett den två gånger live, apabra.
Och just det, på lördagsförmiddagen ska jag antingen själv eller med Pilen
ta en lång joggingrunda. Planen är att att då också bestämma mig för
Lidingöloppet eller inte, då är det nämligen exakt ett år kvar.

Gillar val med frid. Så känns lördagen nu.


 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: