gemensamma nämnare

Nattdrömmar igen. Mycket rörigare den här gången.
innebandymatch, lång rutschkana, fårklippning,
svampplockning och svårt plugg. Allt i salig blandning.

Skönt att vakna. Det kan vara något fel på mig men jag
gillar när det är mörkt ute på morgonen, särskilt när jag
kommer ut på promenad som den här morgonen, det
känns så mysigt att vara ute när det är lugnt och dagen
inte riktigt börjat än.

Har jag förresten skrivit om något jag noterat som är vanligt
bland mina vänner?

1. Många äger en viss sorts nokiatelefon. Knappsats, inga
konstigheter (egentligen svart, men liknar denna modell)

2. Många har hjälm på sig.
 


aja nu kan jag inte skriva mer, PB kom till rummet och det är kvällsmatdags.




Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: