gott

Åh vad det är gott med kamomillte tänker jag nu. Mums!!
Första kvällen med lite plugg. Annars har jag tänkt att hålla ner på den grejen,
men ikväll är det sällskapsrummet som gäller, fast bara en stund för sen är
det bastukväll!!

åh, jag vill så gärna skriva om helgen som varit, men vill göra det bra och med
bilder så det får vänta.

- Vart ska du?
- På promenad...
- Jasså, med en viss person?
- Ja
- Och jag blev inte medbjuden?
- Nej, inte den här gången heller, jag tror hon behöver prata lite...
- jaha ska ni prata karlar
- Nej det gör vi inte så mycket...

En halvtimma senare, hurtiga ben och armar...
"mer, mer och då ser man, det där är inte så charmigt, och nej det
där var ju inte alls charmigt. Det var som att jag ville umgås mer bara
för att om jag var ifrån honom så blev han sådär perfekt igen. Det är inget
dåligt med att upptäcka hur han är, det är väldigt skönt. Han är inget
helgon."
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: