genomskinlig

Den svenska björnstammen - Ett fel närmare rätt
 
Det lyste tydligen igenom rätt ordentligt igår.
Jag, Erryperry och Karolina gick från föreläsningen klockan 18 och efter en stund
frågar Erika hur jag känner egentligen... jag som inte tänkte sprida mina opeppa
känslor och osäkerhet inför mina vardagsval som jag har just nu. Men när det
tydligen syns på mig och jag får en fråga så är jag ärlig.

Så jag sa som det var. Jag har väldigt svårt att se mig själv som jurist i framtiden.
Det var så sött när hon genast svarar något i stil med... men kan du inte se dig
som en miljörättsjurist...med sin Gnosjödialekt. När jag kom hem 10 minuter
senare så utstrålade jag visst fortfarande något särskilt för Pilen mötte mig med
ett åh och en kram i köket innan jag äns han säga något.

Jag vet inte om ena bandytränaren läste mig också, eller om jag just idag råkade
göra ett par bra löpningar, han berömde mig iallafall lite extra.

Iallafall, när dagen led mot sitt slut så hade jag börjat sjunga igen, alltid något.

Nu har jag bokat tågbiljetter till de småländska skogarna. Fredag - Söndag.

För att avsluta lite roligare än jag började. Vardagsvalsfunderingarna blandas
också upp av dagar med mycket skratt. Jag omges av fina människor som får
mig att skratta.

Planer för den här kvällen: promenad med Erika och sen matlagning med Pilen
och PB. Pilen har köpt en pastamaskin, så då gör man pasta från början, mjöl
och vatten, spännande.

Vi hörs!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: