Förväntningar hösten

Jag hittade ett 7 dagar gammalt blogginläggsutkast.
Jag hade skrivit en lista på saker jag vill i höst. Det är en väldig blandning,
Stora och små saker. Hur som helst, den kan lika gärna publiceras som
den är, innan hösten är förbi, jag har en känsla av att det kommer gå
väldigt fort....

Nyss var Johanna, Harriet och Linnea här och åt lite mat, vi har nu planerat
in vandringshelg 13-14 oktober någonstans i Skåne. Det blir fint det.

Jag gillar listor:
- springa mycket
- läsa mycket, böcker jag vill läsa...till exmepel utvandrarserien...
- ta mig tid för människor, inte stressa
- njuta av naturen
- vara närvarande
- försöka rensa ut rummet även i Lund...
- cykla mycket
- träffa kakan mycket...
- spela lite piano
 - blixten från klar himmel hade gärna fått komma.... vad ska jag bli egentligen?
fast den sista punkten passar inte ihop med rubriken, den förväntar jag mig
verkligen inte.
 
Nattinatti.....
 
 

Kommentarer
kristina

sweyteiy paij!
en av punkterna där håller jag med om!
kärlek

Svar: Bara en? Vilken då?
Annika

2012-09-12, 22:38:51

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: