Fantomen

Helgen som börjat är snart slut.
Så fort det gick.

Fredagkväll. Lax med PB.
Lördagkväll. Pilen kommit och många andra också, det börjar bli mer liv här
på Larran.  Galet är att jag frågat så många i sommar om Lidingöloppet, ingen
har varit på, men nu verkar det som att Pilen är det... jippiii!! Nästa år lär det smälla...
Ärtsoppa med PB och Pilen. Jag lagade soppan, har aldrig gjort det innan, från
början med blötläggning 10 h, det blev bra. Sen såg vi på film: Fantomen på operan.
Rebecka och Mattias också. Jag koncentrerade mig nog rätt hårt, hade lätt huvudvärk
efter den 2 h långa filmen. Spännande film.

Annars idag har jag cyklat till Kakan i Malmö för att kolla in hennes nya
kollektiv, jättefint! Sen har jag pusslat en hel del och om jag oroade mig
innan för att inte ha något att pussla så är den oron över, för idag fick
jag en försenad födelsedagspresent av PB, lådan till vänster i bilden...
3 pussel x 1000 bitar... galet.
 
 
Nattinatt.
 
 
 

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: