tummar

Jag måste säga att fokus är nere på 0 och då har jag också bara försökt
1 timma. Jag har nu slagit rekord i att inte vara förebredd inför en tenta.
Resultatet är ganska så beroende av att frågorna ställs på "rätt" saker.

Imorgon smäller det 8-13. Håll gärna tummarna, själv passade jag på att be
Gud om hjälp när jag var i kyrkan (har jag gjort även när jag varit utanför den.

Temat på gudstjänsten var samhällsansvar vilket var intressant så långt. Men jag
tyckte prällen tappade bort sig på vägen och undvek kärnan genom att klamra sig
fast på bibeltexter istället för att hålla sig till dagens samhälle. Men jag får erkänna
att jag var rätt ofokuserad, så jag kan ju ha missat gobitarna.

Det var trevligt att sitta i seket på eftermiddagens herrlagsmatch med Johanna och Lisa.

Ikväll är det korridorsfika, solsidan och sen ska nog jag och PB kolla på ett Ally McBeal-
avsnitt med.

Nu ska jag ut i friska kvällsluften.
Som sagt, håll tummarna!


Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Namn:

E-postadress: (publiceras inte på bloggen)

Kommentar: